Bestelinfo

Kernwaarden

Wij geven u graag een goed gevoel, daarom zijn dit onze kernwaarden:

* Product op maat
Elk product kun je zelf samenstellen en wordt speciaal naar de wensen en behoeften van de klant geproduceerd.

* Veilig en snel betalen
Je kunt veilig en snel betalen met iDEAL, creditcard of vooruitbetaling.

* Snelle levering
Altijd binnen 4 werkdagen geleverd, maar een spoedlevering is (tegen meerprijs) ook geen enkel probleem.

* Gratis verzending
Wij berekenen geen verzendkosten.

* Klanttevredenheid
Niet helemaal tevreden? Neem dan z.s.m. contact met ons op! Dan zoeken we samen naar een oplossing.

 

Bestellen

Wanneer je een product in de webshop hebt gezien en wilt bestellen, klik dan op het artikel. Hierna kun je het geheel naar eigen wens ontwerpen. Als je helemaal klaar bent, kun je het toevoegen aan je winkelwagen. Vanuit deze winkelwagen kun je verder winkelen of afrekenen.
Na de bestelling ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging.

Betaalmethode
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent. Tevens is het mogelijk via bankoverschrijving of achteraf op rekening te betalen. Bij bankoverschrijving nemen wij het product pas in productie wanneer het geld op onze rekening staat. Dit kan enige vertraging opleveren. Bij betaling achteraf op rekening wordt €7,50 administratiekosten in rekening gebracht.

Verzending
Voor het verzenden maken wij gebruik van de verzenddiensten van DHL. Wij berekenen geen verzendkosten. Zodra het product gereed is ontvang je een track&trace nummer via e-mail. Met dit nummer kunt je de status van het product altijd in de gaten houden!
Indien je niet thuis bent tijdens de aflevering zal de bezorger een ‘niet thuis kaartje’ in de brievenbus doen. Hiermee kun je een afspraak maken over de volgende aflevering. Standaard probeert DHL het de volgende dag (met uitzondering van zondag) opnieuw af te leveren.

Leveringsvoorwaarden
Zie pagina “algemene voorwaarden

Klachtenprocedure
Ben je ontevreden over een product of de dienstverlening? Dat vinden wij erg jammer, want klanttevredenheid vinden wij zeer belangrijk. We zoeken graag naar een oplossing. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op! Dit kan via ons contactformulier. Klachten over fouten in een eigen ontwerp kunnen wij helaas niet oplossen. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen ontwerp.
Nadat een klacht bij ons binnen komt ontvang je een bevestiging van ontvangst. Binnen 5 werkdagen krijg je een inhoudelijke reactie.

Garantie
Voor al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat je een product ontvangt wat in je alle redelijk mag verwachten. Om het product aan je verwachtingen te laten voldoen vragen we je de productinformatie te bekijken.

Annuleren/retourneren
Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren of een product te retourneren. Wij leveren uitsluitend spandoeken die naar eigen wens geproduceerd zijn. Daarom is het ‘herroeppingsrecht’ niet van toepassing. Zodra de bestelling bij ons binnen komt, wordt het in productie genomen.